2011. január 25., kedd

Végre sikerült

elíndítani:)

Nóri már elmúlt féléves, és még a születése előtt megígértük, hogy írni fogunk Róla... főleg a családnak, ha már olyan ritkán láthatjátok.
És akkor néhány dolog a mi kis félévesünkről:
1. Nagyon jókedvű és mosolygós baba
2. Jó étvágya van a drágának, nem kell tukmálni bele a kaját, mindent egyből megevett eddig, amit kóstoltattam vele
3. Szeret aludni, akárcsak a szülei, ezzel nincs gondunk szerencsére :)
4. Ügyesen kúszik (az én nagy örömömre), viszont egyelőre még csak hátrafelé (az ő nagy szomorúságára - ugyanis a kiszemelt céltárgy nemhogy közeledne, mind csak távolodik:) )
5. Mától hivatalosan is kijelenthetjük, hogy minden irányba forog:) Eddig csak hasról hátra sikerült, de ma háton hagytam, és míg megpucoltam egy narancsot, valahogy a hasára került, a manővert sajnos nem láttam, de legközelebb majd kilesem, hogy hogy csinálja.
6. Nagyon készülődnek a fogacskák, már látom a kis csíkot, ahol ki fognak törni, már nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz, ha már fogakkal is tud majd harapni... valahogy majd megegyezünk szopizáskor is
7. Apropo szopizás. Nem tartozik az elsődleges kedvenc tevékenységei közé, de anya kedvéért azért reggeli ébredésnél még rávehető egy kis immunerősítésre.

És mivel nem szeretném kipróbálni a tűréshatárát, ezért megyek is turmixolni az ebédjét!

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Én leszek a leglelkesebb olvasó. :)

    VálaszTörlés
  2. Na nem, mert en leszek... :) na de ezen ne vesszunk ossze... mar vartam, mikor ofgtok neki irni... :)

    VálaszTörlés
  3. egyezzünk bele abba, hogy mindannyian lelkes olvasók leszünk :))

    VálaszTörlés