2011. február 21., hétfő

Hálás hétfő

24. Hála, hogy Nóri ma már nem lázasodott be, reméljük mostmár nem is fog
25. hogy mostmár a tulipánhagymák is kidugták a fejüket, azt üzenik nemsokára itt a tavasz (még akkor is, ha ma hullott a hó)
26. hogy van (minden itthon) miből megsütni a kedvesem kedvencét
27. a szabad estékért, annyira jók kikapcsolódásnak, akkor is, ha itthon töltjük, az alvó gyerek mellett
28. a Kolossébeliekhez írt levélért... tanulgatom... nagyon jó

Eszter, ezen van valami velem egyidős:) no mi?


"Szia Apa, megyek aludni. Siess haza!"

5 megjegyzés:

  1. Olyan szép ez a kislány! Alig várom lássam már élőben is :).

    VálaszTörlés
  2. ez a szép kis fehér blúz? vagy még találgassak?:)

    Én is:
    -hálás vagyok a kis mosolygós Nóriért
    -hálás vagyok érted
    -és hálás vagyok Zsoltért
    :)

    VálaszTörlés
  3. Talált, süllyedt! Az volt az első kardigánom:)

    VálaszTörlés
  4. de jo... :) belenott a kisasszony... no hozzatok mar nekem azt a Norit... mert mar nagyon varom :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szepek vagytok !Koszi hogy olvashatalak!
    Jo volt olvasni a halas beszamolodat!
    Alig varom ,hogy talalkozzunk!

    VálaszTörlés