2011. február 1., kedd

Legjobb túlélőstratégia

az ilyen hosszú februári nyűgös napokra a hordozókendő. Általában este 6 és 7 között, ha már nem találja a helyét, nehezen lehet lekötni, vagy már nincs ötletünk, hogy mivel szórakoztassuk még, akkor előkerül a hordozókendő. Így jöhet velem mindenhova, vagy ha szeretne szundikálhat pár percet. Aztán a fürdésnél már minden baj elmúlik, és már az előkészületeknél olyan boldog, hogy majd kiugrik a bőréből, rugkapál, nevetgél, beszélget, és alig várja, hogy vizet érjen:) Aztán vacsora, hálózsák, és már dörzsölgeti is a szemét, úgyhogy "Jó éjt Apa!", beteszem a kiságyba, és legtöbbször elalszik még mielőtt a kis holdacska végigénekelné a dalt. És ilyenkorra én már el is felejtem, hogy délután milyen kis rosszkedvű volt.


7 megjegyzés:

  1. En is szeretnem majd kiprobalni a hordozast, honnan szerezhetnek vagy honnan eri meg kendot venni?

    VálaszTörlés
  2. :) kis aranyos... a pancsikolast szereti... nem is baj... meg hat anya kozelsege is jot tesz neki :) Puszika.

    VálaszTörlés
  3. én is használtam, de annyira fájt a gerincem, sajnos abba kellett hagyni. de jó, hogy tudod hordozni...nagyon jó...

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon fáj a hátam, úgyhogy hosszú utakra nem vállalkozom, de rövid időre sokkal kényelmesebb mint kézben tartani. Főleg akkor fáj, ha kézben cipelem. Eddig még csak előre kötöttem, lassan meg kellene tanulnom háton is hordozni, mert 7 kilo felett inkább úgy javasolt, és ő már 7 és fél körül jár.

    VálaszTörlés
  5. Márti, neked megszűnt a blogod vagy csak zárt lett? keresem, de már egy ideje nem enged be. Lécci egy meghívót, ha úgy működik. köszi:)

    VálaszTörlés
  6. annyira tetszik a mosolygós szó a blogcímedben. teljesen rád, rátok illik:)

    VálaszTörlés
  7. Igazából Nóri ihlette, olyan kis mosolygós, jókedvű babóca (persze mikor éppen nem hiányzik semmi és nem is fáj semmi). Az apukája azt állítja, h ezt inkább tőlem örökölte... nem tudom. Azt viszont tényleg sokszor látom, hogy az én hangulatomtól függ az övé is

    VálaszTörlés